SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE


Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.destinationpretty.com so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.destinationpretty.com je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga družba z omejeno odgovornostjo ERPO d.o.o., Trbovlje, Kolonija 1. maja 19A, 1420 Trbovlje, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.destinationpretty.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra); kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon); bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami); dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave); vse cene, jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

PODATKI O PODJETJU


ERPO d.o.o., Trbovlje
Kolonija 1. maja 19A
1420 Trbovlje
Slovenija
Tel: 03 56 32 390
E-mail: info@destinationpretty.com
IBAN: SI56 2900 0005 1085 489 ; UniCredit Banka Slovenija d.d.
Matična številka: 5344174000
ID za DDV: SI87544075
SWIFT BIC: BACXSI22


POSTOPEK NAKUPA


1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski po&scaron;ti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.<br />
2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko &scaron;tevilko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladi&scaron;ču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske po&scaron;te ponudnik kupca sproti obve&scaron;ča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za &scaron;kodo, ki bi nastala zaradi dalj&scaron;ih dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladi&scaron;ču.<br />
3. Blago odpremljeno. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpo&scaron;lje in o tem po elektronski po&scaron;ti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 


KJE SE HRANIJO NAROČILA?


Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). Kupec ob potrditvi nakupa avtomatsko prejme račun tudi na vpisan elektronski naslov.

 

 

NAČINI PLAČILA


V spletni trgovini www.destinationpretty.com ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1) Gotovinsko plačilo po prevzetju ob dostavi Pošte Slovenija
Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri gotovinskem plačilu po povzetju, preko Pošte Slovenija, poleg poštnine, ki se izračuna glede na težo in znesek paketa (brezplačna poštnina pri nakupu nad 50€), plačate tudi odkupnino v vrednosti 1,45 EUR.
Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.
Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunu.
Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave glede na težo paketa po ceniku Pošte Slovenije, plačilo ob prevzetju pa ni možno. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.


2) Plačilo po predračunu
Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu Vam po elektronski pošti pošljemo predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna (bodisi s strani kupca, bodisi s strani banke) Vam izdelek pošljemo na Vaš naslov. S paketom po plačilu predračuna nimate nobenih dodatnih stroškov.
Opozorilo: Kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.


3) Plačilo preko PayPal-a ali s kartico.


4) Plačilo z gotovino ali kartico na sedežu podjetja


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

 

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE


Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo 22 % DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Vsi artikli v ponudbi so na voljo do razprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

 

VELJAVNOST AKCIJSKIH PONUDB IN PROMOCIJSKIH KOD


Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Občasno (bodočim) kupcem ponudimo promocijske kode, ki prinašajo različne ugodnosti, od darilc do popustov. Kode so časovno omejene, izkoristiti pa se jih mora v navedenem omejenem roku, sicer so neveljavne. Izkoristi se jih tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "promocijska koda" in potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.
Pri možnemu prejemu darila ob nakupu nad določeno mejo so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da mora v primeru vračila artiklov delno ali v celoti prav tako vrniti tudi darilce, razen če preostala vrednost nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka vrnjeni artikel zamenja za kakšnega drugega.

 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA


Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik (po 43. Členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe/naročila, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izjema so zapečateni kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati, v primeru, da je kupec po dostavi odprl pečat. Šteje se, da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu na sledeči naslov: ERPO.d.o.o, Trbovlje,Kolonija 1. maja 19A, 1420 Trbovlje. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Ob vračilu izdelkov se vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vračila prejetih plačil vršimo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno ne zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Izjema so zapečateni kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati, v primeru, da je kupec po dostavi odprl pečat. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@destinationpretty.com ali pa na naslov sedeža podjetja (ERPO.d.o.o, Trbovlje,Kolonija 1. maja 19A, 1420 Trbovlje). Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložen mora biti obrazec za vračanje blaga ter kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku, da se le-te poizkusijo ustrezno popraviti pred pošiljanjem blaga.

 

 

REKLAMACIJE


Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v embalažo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino www.destinationpretty.com na elektronski naslov info@destinationpretty.com in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila www.destinationpretty.com kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti trgovino www.destinationpretty.com na elektronski naslov info@destinationpretty.com in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Če v paketu kakšen izdelek manjka, se kupcu na podlagi obvestila naknadno pošlje izdelek.
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino www.destinationpretty.com na elektronski naslov info@destinationpretty.com in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen reklamacijski obrazec.

 

 

GARANCIJA


Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Vsi izdelki kupljeni v spletni trgovini www.destinationpretty.com imajo 21 dnevno garancijo. Garancija ne velja za poškodbe, ki so nastale zaradi napačnega ravnanja.

 

 

DOBAVNI ROK


Vsa naročila bodo odpravljena v roku dva do pet delovnih dni po prejetju naročila v primeru plačila po povzetju, oziroma dva do pet delovnih dni po prejetju plačila v primeru plačila po predračunu.
Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Opomba: Zgornji dobavni roki veljajo samo za pošiljanje po Sloveniji.

 

 

DOSTAVA


Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času.
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko Pošte Slovenije ali osebni prevzem.


1) Dostava preko Pošte Slovenije
Pri nakupu pod 50 EUR se dostava glede na težo izdelka obračuna po ceniku Pošte Slovenije. Ob nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna.
Strošek se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR. Plačate tudi odkupnino v vrednosti 1,22 EUR.
Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunu.
V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzamete na pošti. Če le tega ne prevzamete v roku 10 dni, vas pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na vaš prevzem se paket vrne v skladišče trgovine www.destinationpretty.com. O tem vas obvestimo in na vaša nadaljnja navodila za dostavo čakamo še 10 dni. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si spletna trgovina www.destinationpretty.com pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 10 €.
Opomba: Ti pogoji dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave glede na težo paketa po ceniku Pošte Slovenije, plačilo ob prevzetju pa ni možno. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

2) Osebni prevzem
Naročene izdelke je možno osebno prevzeti na našem sedežu v Trbovljah po predhodnem dogovoru. V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

 


VARNOST


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 


PRAVICA DO ZASEBNOSTI


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.destinationpretty.com, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

 

KOMUNIKACIJA


Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 


OBVEZA ODGOVORNOSTI


Ponudnik www.destinationpretty.com se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 


PRITOŽBE IN SPORI

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@destinationpretty.com ali po klasični pošti na naslov: ERPO d.o.o., Trbovlje, Kolonija 1. maja 19A, 1420 Trbovlje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Destinationpretty.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

 

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE


Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

 

 

AVTORSKE PRAVICE


Spletna trgovina www.destinationpretty.com je v izključni lasti podjetja ERPO d.o.o., Trbovlje. Vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

 

 

OZNAČEVANJE SESTAVIN IN OPOZORIL NA EMBALAŽI KOZMETIČNIH IZDELKOV


Ker je www.destinationpretty.com izključno spletna trgovina boste zaradi premajhne embalaže kozmetičnih izdelkov, vsa dodatna opozorila in sestavine določenega izdelka našli na spletni strani, pri opisu posameznega kozmetičnega izdelka. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo na elektronskem naslovu : info@destinationpretty.com

 

 
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih